Tuesday, January 11, 2011

Manisnya coretan lara

Hidup ini penuh dengan keajaiban. Aku tidak mengerti mengapa percaturan begini harus aku harungi. Dulu aku tidak kisah apapun yang terjadi...sering kali ucapan" ada aku kisah:...menjadi mainan bibirku...sekarang semuanya sudah berubah. Aku harus kisah apa yang berlaku.Aku perlu lebih fokus mengejar dunia dan akhirat. mampukah aku? Setiap yang berlaku memang ada hikmah yang tersembunyi. Semenjak aku berada di sini, hidupku lebih teratur dan terarah. Marahku jadi lebih reda, rinduku mula tumbuh dengan malarnya....

1 comment:

  1. Lama tak ku update blog neeee. kesibukan masa membuat aku teralpa seketika. Lagipun banyak perkara yang berlaku dalam hidupku sejak kebelakangan ini. Aku berharap ketabahan akan tetap menjadi milikku . Perkongsiaan hidup ibarat lara yang sentiasa luka...

    ReplyDelete